Ekonomi

Marka Liderliğinde Kültürel Dönüşüm İçin: 6 Nisan SB Türkiye Marka Liderliğinde Kültür Değişimi Konferansı

Dirençli Toplum ve Sürdürülebilir Yaşam odağında marka dünyası, yarının markalarını bugünden inşa edenlerin tamamıyla bu konferansta buluşuyor.

SB Turkey tarafından 6 Nisan’da gerçekleştirilecek. SB Türkiye Marka Liderliğinde Kültür Değişimi KonferansıMarkaların kültürel değişimine yönelik çalışmaların artması, daha rahat bir yaşam için sürdürülebilir yaşam tarzının yaygınlaşması ve bu kapsamda marka stratejilerinin değişmesi ile yılda bir kez gerçekleştirilmeye devam edecek.

Yeniden yapılanma ve yaşadığımız şokların ardından ayağa kalkma çağımızda Brand-Led Culture Change Konferansı, ortak akıl ve fikir birliği ile işbirlikleri geliştirmeyi amaçlıyor. Dirençli bir toplum ve sürdürülebilir yaşam yaratmakodağında değerli bir misyona sahiptir.

Global konuşmacıların yanı sıra pazarlama, marka, bağlanabilirlik ve sürdürülebilirlik profesyonelleri ve bağımsız uzmanlar, sürdürülebilir yaşam için bireysel davranıştan, güçlü bir toplum için önceliklerimizi güncellemeye, bağlantı ve kültürü değiştirmekten, strateji ve taktikleri geleceğe taşımaya kadar pek çok konuda paylaşımlarda bulunacak. büyük ölçekli davranış değişikliği.

Konferansta alanında uzman çok sayıda kanaat önderi konuşmacı olarak yer alacak. Goodvertising Agency Kurucusu ve Kreatif Direktörü Thomas Kolster, Delft Sürdürülebilir Tüketici Davranışı için Tasarım Profesörü, Ruth Mugge, Trend İzleme Trend Analisti Robbie Hodges , The Reinvention Kurucusu ve Reinvention Baş Ofisi Dr. Nadya Zhexembayeva ,Sürdürülebilir Markalar Türkiye Ülke Müdürü Semra Sevinç, SB Brands For Good Turkey Başkan Yardımcısı Aysun Şabanlı, FutureBright Group Kurucu Ortağı Akan Abdula, Deeper Yönetici Ortağı İhsan Özçıtak, Marka ve Bağlantı Danışmanı & Eğitimci Ahmet Akın, AGokce İnovasyon & Pazarlama Danışmanlığı Marka Yaratıcısı & İnovasyon Stratejisti Alev Gökçe, Havas İstanbul CEO’su Cüneyt İhtilal.

Konferansın ev sahibi sponsorları; Ariel, Peri, Pepsico

Ana sponsorlar; Boyner, Formül Araştırma

Ana sponsorlar: Nippon Paint – Betek, Borusan Otomotiv

Destekleyici Sponsorlar: Banvit, Koroplast, Loreal

 

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

haber-sultangazi.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu